Nagy változások, nagy tervek


A nyár bizonyos értelemben inaktivitással telt. Egyrészt lekötöttek a szokásos évszakos programok, nyaralások, családlátogatás, lustulással teli hétvégék. Másrészt lassan, de biztosan érlelődött bennem egy gondolat, egy döntés, amit nyár végén meg is hoztam.

Ahhoz, hogy érthető legyen számotokra, tudnotok kell, annak idején azért vágtam bele a blogolásba, mert volt egy bizonyos elképzelésem arról, mit lehet elérni vele. Nem népszerűséget magamnak, hanem népszerűséget a hazai íróknak, a poros klasszikus regényeknek, a minőségi szépirodalomnak és szórakoztatóirodalomnak. Nem szerettem volna korlátozni magam, és nem vágytam arra sem, hogy ezt mások megpróbálják.

Hosszas tanakodás után arra jutottam, a Kildara, bármennyit is köszönhetek nekik, elindult egy olyan nyomvonalon, amit nem lennék képes tiszta lelkiismerettel követni. Ezzel nem minősítem sem őket, sem magamat, de akadnak élethelyzetek, amikor a két fél elképzelései nem találkoznak. A továbbiakban is sok sikert kívánok nekik mindenhez! Az utolsó, Twister Media projektben még részt veszek, ezért érdemes lesz figyelemmel követni a Kildara oldalát és a blogot is.

Ez viszont nem jelenti azt, hogy lemondanék az általam elképzelt célokról. A továbbiakban is ragaszkodom az olvasáshoz és kritikaíráshoz. A háttérben egy nagyobb projekt is körvonalazódni látszik, de erről részleteket csakis aláírt szerződések, lefixált részletek után mondhatok. Mindemellett szeptember elején megkezdtem MA tanulmányaimat, szigorúan angol irodalom szakiránnyal, így lehetséges, hogy tetten érhető lesz néminemű irodalomkritikai fejlődés. :)

Nem árulok el nagy titkot azzal, hogy a képen szereplő könyvek kerülnek górcső alá az elkövetkezendő két hétben, azonban a tervezett olvasások és tervezett kritikák menüpontok alatt további ütemterveket találhattok.

Remélem, a kihagyás ellenére a továbbiakban is velem tartotok!
Nagy változások, nagy tervek Nagy változások, nagy tervek Reviewed by woolfe on szeptember 19, 2017 Rating: 5

1 megjegyzés